söndag 4 mars 2012

Flera ägg

Hej Vänner,


Hoppas att ni alla mår bra och att solen lyser på er. Vi har strålande väder här men vi är inomhus :O) Sonens handbollslag har gått till semifinal i ByggOle cup i Nacka Bollhall så snart är det dags för match igen. Håll tummarna!


Jag "varnade" ju för att ni kommer att få se fler ägg....här är några i  shabby chic stuk....




Alla är målade i färgen light buttermilk som jag tycker är finare än att måla dem i vitt....




Alla har en stämplad text....det minsta ägget är dekorerat med små bilder på söta änglar....




Det mellanstora med de söta små barnen....


 Och det största med de söta änglarna....


Ha det gott vänner. Nu är det snart dags för samling inför matchen. Heja heja :O)


Kram

24 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja heja nu rejält på sonen, jag tror dom vinner. Soligt och fint här också, men jättekallt i luften idag. Jättefina ägg, och så roligt det ska bli med påsk om ung. en månad.
Solig kram
AnnaMaria

Rostrose sa...

Oooooh! So pretty nostalgic easter-eggs!
I love them!
Kramar, Traude

Anette sa...

Hejsan
Men åhhhh vilka underbara ägg ;)
Ha en fin dag .
Kram Anette

Elna sa...

Ljuvliga ägg och det är klart vi (Sudden och jag) hejar på sonen. Du får ha en fortsatt bra dag.

Kramen

Anna sa...

Så UNDERBARA ägg!
Kram Anna

Änglarna finns sa...

Håller en tumme..för den andra är i gips...haha..
Så vackra ägg!!
Önskar dej en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

Så Vitt Jag Vet sa...

Oooo så ljuvliga dina ägg är ! Du sade att du stämplat, med vad ? och den decupage ? De ser så vackra och charmiga ut !
Kraam
Sanne

Unknown sa...

Hoppas det gick bra för sonen och hans lagkamrater.
Här har oxå solen lyst och vi har varit i trädgården men är fortfarande mycket som är fryst.
Riktigt fina ägg :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

cockettsriccardo sa...

Hoppas er handbolls match gick bra!
HAr med varit på Handbollsmatch fast nere i Hörby. Det är sonen här med.
Måste bara säga att äggen är helt bedårande längtar verkligen efter påsk.
Vad kommer äggen att kosta??
Ha en underbar vecka kram Towe, Ricco & Alfons

Hoffmans Design sa...

Hej och tack du en pärla hoppas det gick bra för sonen. Fina påsk ägg. Ha en kanon vecka. Kram Hoffmansdesign.

Country Hill sa...

Hoppas matchen gick bra, tänk att du var så nära mig, bor inte så långt ifrån och har tillbringat många timmar i den hallen.
Underbart vackra ägg du gör vännen.
Ha nu en bra start på veckan!
Kramar Lena

Anonym sa...

Men oj oj vad fina ägg!!!
Ja snart är påsken här, det går snabbare än man kan tro.
Må så gott och hoppas du får en fin start på nästa vecka.
AC

Moster och jag sa...

Fina ägg!!
Här har vi också haft ett riktigt härligt veckoslut. Börjar känna våren i luften....

Ha en bra vecka! kram Maj-Gun!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Helt underbara ägg!!! Så vackra bilder du har dekorerat äggen med!

Önskar dig en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Torpliv sa...

Så vackra ägg, tänk att det inte är långt kvar till påsk..! =)
Tänkte fråga dig om långa mocca-halsbanden med pärla och tofs du visade för ett tag sedan, finns de i webshopen? Hittar dem inte och jag tycker de är så väldigt fina!
Kram Petra

Snögården sa...

Så underbara. Ja ta med det till marknaden så gör vi upp då.
Kram

Snögården sa...

Just det jobbet ja . Jag är tillbaka till mitt gamla jobb som jag hade innan min son föddes. Håll dig i jag är handläggare på försäkringskassan .....

Blåbärs och smultronstället sa...

Hur vackra som helst, nu har jag också brjat med äggproduktionen. Ska visa en dag...
Hoppas det gick bra för sonen!
Kram kram Susanne

Rita sa...

Those Easter Eggs are delightful. I love the decor and the color is just perfect.
I've just found your blog and I'm so glad I have as you have really got a beautiful blog here.
Will be back again soon for more inpiration.
If you have a chance do come over to visit my blog. I'll be delighted to have you there!
Kram
Rita

Sara sa...

Åh vilka fina ägg!!
Du är lika duktig som vanligt ;)
Blev burkarna till belåtenhet?
Kramar ifrån mig

katha´s kortmakeri sa...

Så underbara! Du är så himla duktig.
Hoppas sonen vaknar som en vinnare idag.
Kram Katha

Cc sa...

Å vad fina! Här lyser flitets lampa vill jag lova. Kramae

Anonym sa...

HEJ!♥ Här var det äggigt värre hihi. SÅ söta dom är. Duktiga du. TACK så hjärtligt för smyckena. DOM ÄR JU helt bedårande. MYCKET snyggare i verkligheten!!! Många har kommenterat, till och med LILLA J som föll pladask hehe. Allt bra hoppas jag. har pysslat heeeela helgen. KRAM♥ Christa

Maria sa...

Helt underbara ägg :)
Må väl från Maria ♥