måndag 4 juli 2011

Stairway to heaven

God afton Vänner,

Svalt och skönt ute men nu kan solen få komma tillbaka. Två molniga dagar och till och med lite regn.....

Håller mig hemma nu innan semestern och då vaknar pysseltarmen....



Kanske det är en "Stairway to heaven" som de söta änglarna sitter i.....

För övrigt en av världens bästa låtar....om ni frågar mig alltså....

Tredimensionell canvasduk 15x15 cm




Runt om har jag satt bred spets men det glömde jag fotografera....små söta dekorativa tavlor blev det i allafall...om ni frågar mig alltså :O)


Sköt om er alla rara.


Kram Agneta

23 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefina tavlor med otroligt rara motiv! Tredimensionell canvas, vad är det för någonting???

Ha en fin tisdag, önskar dig sol och värme!
Kram,
Regina

Torpliv sa...

Riktigt fina bilder du har hittat, och så söta tavlor det blev av dem!
Hoppas du får en fin dag och att solen kommer tillbaka!
Kram
Petra

Roses & Angels sa...

Vad otroligt duktig du är Agneta Så fina. Hhaha ja en sån bland alla gubbar blir väl bra haha. Riktigt Shabby. Kommer fler varianter. Klart jag gör, drar dig hihi KRAM

EM sa...

Oh yes, absolut en av de allra bästa låtarna ever.
Introt ger rysningar...
Jättesöta tavlor!
kram elsamarianne

Gunillasljusglimtar sa...

Ja vilka sööta tavlor! håller med mycket bra låt.
Ha en bra dag nu då.skulle ju bli så fint idag :) Kramis Gunilla

katha`s kortmakeri sa...

Ja visst är det roligt med dessa små tavlor jag har flera på G nere i pysselrummet.
Du får så fina skrynklor på hur????

Kram
Katha

Så Vitt Jag Vet sa...

Finfina tavlor ! Men funderar vad det är för ett tyg...Vackert blev det..
Kraam
Sanne

Änglarna finns sa...

Underbart pyssel du gjort!
Önskar dej en fortsatt underbar dag!
Kram Annika

(eddas) sa...

Er en flott sang,og nydelige kort du har laget.Håper du nyter sommeren...
klemklem på deg

Anonym sa...

Om Du frågar mig, så kan jag bara säga...SÅ FINT! Ja nu väntar vi på semestervädret och så förstås.....SEMESTERN!
Ha det gott!
Kram från Åsa
Bakom berget.

Anonym sa...

Jätte söta tavlor. Nu måste jag gå igenom alla era blogar och se vad ni har gjort under tiden jag varit borta. Sen måste jag ha in lite utlottningar. Kram och ha en kanon vecka.
Hoffmansdesign

Anonym sa...

Jätte söta tavlor kram Sofia

Unknown sa...

Väldigt söta tavlor. Gillar den översta bilden lika mycke som låten MASSOR.
Men är det duken eller motivet som gör dem tredimensionella?
Ha de gott, kram Ing-Britt

Älskade pion sa...

Fina tavlor du gör vännen.har försökt att kommentera på din tävling men det gick inte försöker här istället.Det är bara bra med mig go vännen,tack för din omtanke.Tar två lotter och hoppas på tur i din superfina tävling.Kram Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta tavlor du gör vännen.Den sista gör du den på beställning den gillade jag.Ha nu en skön tisdag rara du .Kraaam Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

Collaget menar jag.Kraaam Rita ♥

Lisa sa...

Jättefina tavlor du får till. Helt underbara. Ja man måste pyssla ibland för att må bra så är det...

Kram Lisa

Camilla sa...

Mycket fina tavlor!! Du är så duktig söta du!!!
Nu vill jag gärna ha sol mina sista dagar och vecka innan jag börjar jobba igen =)
Ha det gott!
KRAMIS

Änglar & Hjärtan sa...

Åh vad fina! Jag älskar änglar!!! Är det decoupage? Har nämligen varit på väg att köpa servetter med motivet där de sitter i trappan. Så himla söta!

Tack för kommentaren inne hos mig :) Och tack för lotterna i din tävling!

kram Alexandra

Lotta sa...

Vilka underbara änglar I like it!!! Hoppas du har soligt och skönt väder! Det har vi i norr! Kram lotta

Anette sa...

Gud så söta tavlor du gjort ,ursöta.
Ska kika in i din butik jag hi hi
Ha de så himlans bra .
Kramen Anette

Lillemor sa...

Vilka vackra tavlor. Vad roligt att kunna göra så vackra saker. Tittade på förra inlägget också.
De stora bokstäverna var så fina perfekta att ha ute.Skulle passa bra även på min altan.
Vad roligt att du ville vara med i min utlottning.
Kram Lillemor

Snögården sa...

såå fint, du är så duktig.
kram