onsdag 6 juli 2011

Kolla vad jag har

Hej Vänner,

Hoppas att ni har det bra i tillvaron. Själv jobbar jag min näst sista vecka nu innan en välbehövlig ledighet.

Jag vet inte om ni har sett att jag har öppnat en nätbutik????Länken hittar ni till höger om inläggen. I allafall har jag inte skrivit om den förrän nu eftersom den inte är riktigt färdig och för att jag inte har så många varor än men nu måste jag passa på att dels göra lite reklam för den men fram förallt visa dessa helt ljuvliga bokmärken som jag köpt in från Annas Idéer och som nu finns tillgängliga i nätbutiken.


De finns i åtta olika motiv.....


Alla har en skir spets knuten längst upp som sticker fram ur boken .....


Alla är laminerade för bättre hållbarhet. Visst är de ljuvliga :O)


I min nätbutik kommer jag dels att sälja mina egna alster men även andras fina saker. Jag kommer även att ha en kategori som heter pyssel där jag kommer att sälja pysselsaker helt enkelt. Till exempel tags, gammaldags bilder, organzaband mm mm. Ja lite allt möjligt....

Ha det gott alla rara
Kram Agneta

24 kommentarer:

Anette sa...

Åhh dom är verkligen ljuvliga :)
Ska ta o kika in i butiken .
Ha de så bra
Lram Anette

Anette sa...

Oj fel
Kram

Roses & Angels sa...

Jaha här var det bokmärken =) Hahha jasså vart det fel hm skumt va? hihi Tack själv för att du ville delta. Har mailat supporten och inväntar svar. KRAM

Lisa sa...

Åh så fina. Då måste man såklart ta sig en kik på din butik gumman. Ha en fortsatt gokväll och tack för tassen hos mig...

Kram Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så himla fina.Dom gillade ju jag.Ska kika in i butiken .Ha en skön kväll vännen.Kraaam Rita ♥

EM sa...

Jättesöta!
Ska kika in också.
kram elsamarianne

Viola sa...

Dom är så rara så....skrämde jag dig imorse :) idag kom paketet med halsbanden haha...

PUSS på dig

Camilla sa...

Jag har kikat in där tidigare, men måste kolla igen förstås =)
Ha det gott sista jobbardagar. Här är det semester som är inne på 3:e veckan, så en vecka till sen är det jobb!
Men det skall väl gå! Men på lördag är det lite betongjobb igen för då skall jag ha kurs för ett gäng på ca 7 pers.
Ha det gott!
KRAM CAM.

Sara sa...

Hej hej!
Men gud vad roligt med en nätshop! =)
Kommer garanterat att hitta något där som tilltalar, ska gå in nu med en gång och titta.
Lägger nog upp en liten länk på min blogg så fler hittar till din shop =)
Hoppas att allt är bra med dig och skönt med semester snart kan jag tänka mig =)
Kramar ifrån mig

Gunillasljusglimtar sa...

ÅÅÅ va fina dom var,ska allt kolla din butik ska du se...Kramis Gunilla

Hanna sa...

Ville bara titta in och säga hej.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Stort grattis;) härligt med en webbbutik den kommer vi gärna på besök till.

Underbart vackra bokmärken smart att laminera dem för bättre hållbarhet...

Önskar dig en helt ljuvlig dag

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefina bokmärken, jag använder ett gammalt vykort, det här var mycket finare. Så jättebra att du startat nätbutik, dina armband tex är perfekt presenter. Mitt vita har jag använt jättemycket, och klockan också.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Anna sa...

Tack för fin reklam!:)
Ang. änglacitaten känner jag att jag behöver välja...Det är den enda av de handgjorda papperssakerna som jag har en chans att lagerhålla (förutom bokmärkena), allt annat trycker jag allteftersom order kommer in. Gör alltså en stor korg med ängel A, och en stor korg med ängel B. Dessa trycks i 20 olika citat, c:a 10-12 av varje. Ett mastodontjobb, och korgarna tar även plats....så jag får begränsa mig till 2 olika.Tyvärr...
Kram Anna

Älskade pion sa...

Vad roligt vännen,vad energisk du är.Jag har ochså en del planer på gång.;)Ha en skön dag.kram Ulrika

Fredrik sa...

Hej!
Tack för en fin blogg :) Jag skulle vilja tipsa om de här fantastiska sommarbilderna. De är fria att använda och blogga om!
http://www.flickr.com/photos/veidekke_se/sets/72157627117000066/

Jenny sa...

Hej Agneta!
Jag jobbar oxå nästa vecka men sen är det dags för semester:)

Åh vad spännande, ska genast kika in i din nätbutik!!

Ser att du har en tävling oxå, den ska jag ta o anmäla mig till!

Ha det gott Vännen!

kraam Jenny

kathas kortmakeri sa...

Hej vännen!
Här har du en blivande kund bara älskar pysselpaket!!!

Hör av dig om du behöver kort till butiken....

Ha en skön semester. Vi drar norr över nu så tyvärr ses vi inte på loppisen men du kan kanske ha bloppis om något blir över.

Kram
Katha

maria sa...

Vilka fina bokmärken :)

Jag ska ta mig en titt där...
Må så gott !
Kramar

Unknown sa...

Hejsan!
Kul att du fått till en web butik, där måste jag kika in.
Bokmärkena var väldigt fina.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Helena sa...

Va roligt- gör som alla andra och kikar givetvis in!!
Ha det gott i sommarvärmen :)

Kram Helena

Roses & Angels sa...

Godkväll. =) Har inte fått något gensvar från supporten har du? Konstigt dom kan väl svara eller det kanske brukar dröja? Kram

Lissboden sa...

Jättefina bilder som du har hittat!
Vad skönt att du snart har semester, det är ju så underbart att få ta dagen som den kommer:))
Må så gott och ha en fin helg!
Kram/Maria

Cecilias kreativa sida sa...

Va kul med en nätbutik! Får ta och kika in där!
Ha en skön kväll!

Kram Cecilia.