onsdag 14 januari 2015

Det går i vågor

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra allihop. Jag har semester idag. Ska på Formex....har ju inte så långt dit så jag kan ta det lugnt nu på morgonen. Mysigt att göra gott kaffe i maskinen, kolla morgon-TV och bara mysa.....för en gångs skull :O)

Tog fram lite pärlor och läder.....


 
 
Glada färger på pärlorna....


 
Ett nytt armband i vitt läder och pärlor i vackra somriga färger......



Det går i vågor...pysslandet.....ibland känner jag för att göra smycken

Som nu.....



Och ibland blir det annat pyssel......



Men det blir alltid något pyssel......nu ska jag snart ge mig iväg och titta på andras alster.

Ha det gott vänner.
Sköt om er

Kram

8 kommentarer:

Hannis sa...

Hoppas att Formex blir bra!
Man blir lätt trött i huvudet av alla intryck=))
Dom armbanden i skin med pärlor...jag älskar såna.
Så himla fina!

Och tack för dina mjuka rader.
Stor kram Hannis

Loppisälskare sa...

Precis så är det. Man liksom snöar in på en grej periodvis. Har en grej på lut när jag får lite tid framöver. Alltid roligt att pröva något nytt.
/ RosMarie

bakom berget sa...

Man blir alltid lika glad av dina fina armband :-))
Hoppas du hittade mycket fint på Formex idag.

Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Blogger är helknas just nu, kan inte se några bilder. Och svårt och komma in på bloggarna är det också.
Ha så roligt på mässan
Kramar/AM

Mamma C sa...

Så fina armband du gjort. Det första i läder var kanonfint.
Kram Mamma C

Lobben sa...

Vilka snygga armband.

House and Garden by Bia sa...

Snygga armband ;))....så kul att få gå på Formex...det skulle jag också vilja ;)....roligt att pyssla...dottern gör ju också smycken...
Hoppas du får mycket inspiration på mässan....
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Idag ser jag bilderna, härliga färger du valt.
Kramar/AM