söndag 14 december 2014

Julkort

Hej Vänner,

Hoppas att er tredje adventshelg har varit mysig.

Jag har haft det bra. Igår i Nacka Bollhall och idag i Bombardier Arena. Men visst är det kul med handboll...och så svenska damlandslagets fantastiska vändning mot Frankrike.....

Några handgjorda julkort har det dock blivit....


Detta med stjärnor och glitter och lite hjärtan.....



Skickar ni julkort? Det gör jag.....


Kul att få riktiga julkort tycker jag :O)


Ha det så bra nu. Sköt om er

Kram

8 kommentarer:

Hannis sa...

Det där är en sak jag är riktigt dålig på...att skicka julkort!
Det är precis som att tekniken har tagit över.
Man önskar god jul via sms, tråkigt.
Dom är verkligen fina dina kort!
Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint med alla stjärnor, fina julkort. Vi skickar mindre och mindre, men vissa får alltid.
Kramar/AM

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefint kort ...är dålig på att skicka julkort
kram Rosa

Maj sa...

Älskar att skriva och få julkort. Då kan jag sitta och titta på korten som någon kär vän skickat. Väcker minnen!
Dina kort var jättefina /M

House and Garden by Bia sa...

Dom där julkorten skulle jag gärna vilja få ;)....förr skickade jag mycket julkort, men nu har det avtagit mycket kan jag säga...själv får jag mest sms (såå tråkigt) mycket roligare att få riktiga kort !!!
Julkram bia

Anonym sa...

Åh,så vackra ♡ ...
/Kram

Torpliv sa...

Så vackra julkort! Måste vara väldigt roligt att kunna göra egna julkort att skickat till släkt och vänner, då blir det ju extra personligt och ännu roligare att skicka dem. Jag skickar gärna julkort, det är lite mysigt att skicka och få vanlig post ändå, det är ju inte så ofta nu för tiden. =)
Önskar dig en riktigt fin dag!
Kram Petra

Anna sa...

Så underbara kort du gjort!
Vi har inte ens börjat än... MÅSTE ta tag i det i eftermiddag!!
Kram Anna