söndag 9 juni 2013

Jag har gått på kurs.....


Hej Vänner,

Nu var det väääääääldigt längesen jag var här. Hoppas att ni mår bra allihop. Jag mår toppen. Har varit på kurs :O)

Pyssloteket på Valhallavägen i Stockholm var jag och några jobbarkompisar på kortkurs här om kvällen.....



 
Det var en nybörjarkurs. Så nyttigt att få lära sig lite olika tekniker. Dessa kort har jag gjort hemma efter kursen :O)




Så rogivande att sitta och skapa. Ha en fortsatt fin kväll. Jag ska pyssla lite till med mina papper :O)

Sköt om er
Kram

32 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! jo tack här är allt bara bra ♥ så fina kort vännen..kan tänka mig att det är skoj att tillverka! ny vecka nya tag må så gott ♥ kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och gå på kurs, du är så duktig så du kunde ha egna kurser ju.
Må gott och stor kram
AnnaMaria

Tinis vita hem sa...

Så fina kort du pysslat :)
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

Kaffe och Mazarin sa...

Hej Agge!!!
Var ett tag sen jag var inne hos dig.
Men jisses sååååå fina kort du har gjort.:)
Kramiz..../Agge

Vardag och flärd sa...

J, det är säkert ogivande att pyssla med att göra egna kort, fina är de!
Kram Eva

Unknown sa...

Hejsan vännen! Vilka fina kort du gjort och såå kul med en sån kurs. Passar ju dig som är så pysslig och duktig.
Kan tro att du är nervös nu när grabben är på stan själv så här på kvällen, svårt när man ska börja släppa på tyglarna. Har nyss varit och tagit en kvällsfika på stan och nu sitter jag på hotellets restaurang och har ätit en lätt kvällsmåltid och ska nu ta mig ett glas vin och gå upp på rummet :). Imorgon blir det en sväng till zetas trädgårdar om vi hittar dit.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Sååå skojsigt med kurs & waooo så vackra kort du visar/Kraaam Annmi

Margot sa...

Jättefina kort du gjort, duktig du är!
Ha en fin ny vecka!
Kram Margot

Aquilejans sa...

Vilka fina kort det blev på den kursen!
Kram Malena

A House With A View sa...

Men vad kul med din kurs och så himla fint du skapat!!! Fina foton!

Kraaaam aka

Ett Vitare Hem sa...

Jättefina!
Ha en fin vecka!
Kram/Lena

Hannis sa...

Shit, vilka fina kort!
Det där är kreativt!

Visst är det rogivande.
Satt och pysslade med ett armband och tappade bort tiden helt.
Då kopplar man av=))

Kram Hannis

katha´s kortmakeri sa...

Vilka fina kort nu är min tid som leverantör över kan jag tänka....
Ha de gott och kram vännen hälsning från ett grått och blött Stockholm!

House and Garden by Bia sa...

Roligt att lära sej skapa riktiga kort....så jättefina dom är ;))
Visst är det roligt att pyssla ;))
Ha en fin dag!!
Kramis från bia

Lilla Rummet sa...

Roligt att lära sig att skapa vackra kort och de har du ju gjort som synes...jättefina. Kul att kunna ge bort något sådant vid olika tillfällen.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram Britt

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän!
Va kul med kurs :) Det är alltid kul att lära sig något nytt... Speciellt när man lär sig skapa med sina egna händer :)
Stor kram till dig kära vän!
Jessica

Anonym sa...

You аctuallу mаke it seem ѕo easy along with уour presentation however I
find this mаtteг to be actually ѕomеthing that I bеlieve Ι wοuld neνer unԁerstаnd.

It sort of feels tοo compleх and extremеly broad for me.
Ι'm taking a look ahead to your next put up, I'll attempt to gеt the gгasp of
it!

My weblog ... comparatif ssd

Betongglädje sa...

Så fina kort du gjort! Du är en fena på allt du ger dej på du! Vilken mångsysslare =)
Ha det gott!
Stor kram Camilla

Malin sa...

Vad duktig du är. Så fina

Gunillasljusglimtar sa...

Åh det vill jag lära mig också! Jättefina kort minsann...Skoj med att skapa! Kram o ha en fin onsdag ♥ Gunilla

Rosa i huset i vitt sa...

Fina kort du har gjort
ha det bra
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Trevlig helg till dej!!!
Kram kram
Bia

Anna sa...

Så roligt med kurs, och så fina saker du gjort!!
Ha en fin helg!
Kram Anna

Mycket annat & lite betong sa...

Tänk så mycket roligt och fint man kan göra! Kul med kurs, var det bara en kväll?

Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Heja heja, hoppas ni vinner.
Kramar
AnnaMaria

Pia sa...

WOW!!! Ljuvliga!

Kram!
-Pia-

Älskade pion sa...

Guuud,va roligt,vilka fina kort,duktiga du.;))tack för dina värmade ord inne hos mig.Kraaaaaaaaaaaaaaam på dig!!Ulrika

Fröken Fräken sa...

Ja, just nu är det ju så mycket som lockar en ut på roligheter! Pysselkurs lät som den perfekta aktiviteten att hitta på.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glad midsommar Agneta ♥
Stor kram
AnnaMaria

House and Garden by Bia sa...

Önskar dej trevlig Midsommar vännen!!
Krama bia

idémakeriet sa...

Jag önskar dig en jätte skön midsommarhelg.
Njut av det goda!
Soliga kramar Gerda

Torpliv sa...

Fantastiskt fina kort! Så roligt att gå på kurs, och få tips och idéer!
Tittar in för att önska dig en härlig midsommarhelg!
Kram Petra