fredag 6 april 2012

Ett litet kit :O)

Hej alla fina,

Hoppas att allt är bra med er alla. Jag mår fint men har haft lite mycket på jobbet och då hinns bloggen inte med tyvärr. Och förra helgen var jag på goa Violans vårmarknad och ställde ut mina alster. Ja jag sålde en hel del också :O). Jättekul att träffa alla andra utställare/bloggare, alla trevliga kunder och söta Violan förstås :O)


Som ni kanske vet älskar jag orange.....



Här är en närbild på min nya fina klänning....


Och här hänger den i all sin prakt :O)


Och den här helt fantastiska "sommarväskan" hoppade ner i resväskan när jag var i Tyskland.....


Och med dessa skor blev mitt lilla "kit" fullbordat...

Så nu är det bara att vänta på sol och värme så att benen blir bruna. Som det är nu måste man ha solglasögon när de kommer ut :O)

Ha en fin långfredag vänner. Här har det snöat hela morgonen.....

Sköt om er.
Kram Agneta

24 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Oj vilka häftig kläder du har hittat väskan Hmmmmmm.
Glad Påsk ät inte för många ägg.
Kram Antonija Hoffmansdesign

Margot sa...

Hej Agneta! Härliga kläder du hittat!
Önskar dig en Skön och Härlig Påskhelg!
Kram Margot

Jenny sa...

Vilken snygg outfit, härliga färger!

Ha en riktigt Glad Påsk Vännen!


Kraam Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin långfredag!
Kram/Lena

Härliga Livet sa...

Vilken härlig vår färg på kläderna du har hittat.
Önskar dig nu en riktig Glad Påsk♥
Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snöar här också, dasslock på tvären! Usch. Så jättefin klänning, orange är superfint.
Önskar dig en skön Glad Påsk
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Änglaskåp sa...

Hej Agneta...härligt somrigt här hos dig idag :) Ha en fin påsk...lägger till dig inne hos mig.Kram Kicki

Snögården sa...

Så sommrigt och härligt.
kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj och tack för din fina hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag hit till dig och din fina blogg! =)

Vilka underbara färgklickar, supersnyggt!

Har du sett att jag har en utlottning hos mig, du kanske vill vara med?

Glad påskkram! =)

Unknown sa...

Hej! Jag tittar bara in för att önska en riktigt god påsk, STOR Kram Petra

Hanna sa...

Härliga sommarkläder.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Härligt somrig klänning och sån tur att orange nu är högsta innefärgen för även jag gillar denna färg :).
Önskar även dig en fin långfredag.
Påskkramar Ing-Britt

Mormors gård sa...

Vilka glada, somriga färger i din klänning! Härligt!
Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram, Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka härliga sommarkläder du köpt. Underbart glada färger.

Ha en Glad Påsk

Kram Karin

bakom berget sa...

Åhh va Du kommer att va fin när Du klär upp Dig i den fina stassen!
Jättesnyggt och somrigt!
Påskpuss till Dig!
Åsa.

Cajsas Faster sa...

Vad läcker du blir!!

Väskan är jättesnygg! Har oxå en favvo jag köpt i Tyskland;)

Glad PÅsk!

Ps! Jag är såå himla glad för armbandet jag fick!! Tack!

Smultronlycka sa...

Hej på dig vännen!

Härliga färger som man blir glad av!!

Önskar dig en mysig påsk!
Kram Anna

Fågel Blå sa...

Åhhhh vilken fin klänning!!!!
Härliga färger på väskan!
Önskar dej en riktigt Glad Påsk
Kramar Kathrine

katha´s kortmakeri sa...

Vilken snygging du kommer att bli på gatorna i storstan!
Önskar dig en härlig Påsk.
Kram Katha

Kan du lägga en tags beställning...

Älskade pion sa...

Wow,vilken brutta.;))))vad roligt att du fick sälja så mycket på violans marknad...inte konstigt med dina fina grejer.:)Kraaaaaaaaaaaaam på dig bruden Ulrika

Änglarum sa...

Åh vad somrigt o snyggt :=) önskar dig Glad påsk! kram Jessica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härliga färger, påminner mig om apelsinmjukglass=) Väskan var urläcker, inser att det fattas något i min digra samling;-)

Vill nu önska dig en skön och avkopplande påskhelg. GLAD PÅSK!
Kram,
Regina

Betongglädje sa...

Snyggt!!
Glad Påsk! <3
kramis

bisse sa...

...... Och turkost vet jag.... H hi. Kram.