fredag 21 oktober 2011

Skynda att fynda


Hej alla fina,



Hoppas att ni mår bra allihop. Vad tycker ni om att det är fredag? MYYYYYS säger jag.....



Tänkte göra något idag som jag inte gör så ofta här på bloggen (har visst hänt en gång tidigare) och det är att erbjuda smycken till ett fantastiskt bra pris.




Jättefina armband med matchande örhängen.....



Vackra turkosgröna pärlor med lite silver i.....



Visst är de somriga men det blir ju sommar igen.....



Nu till det fascila priset av 100 kr och det inklusive frakt :O) oavsett var du bor i världen


Kontakta mig på mail nyanseravvitt@gmail.com. Endast förskottsbetalning.....


Först till kvarn......


Ha en underbar fredagkväll vänner


Kram Agneta

18 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!!!
Tack snälla för den fina vinsten! Den kom igår!!!! Jättefin!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Bitte sa...

Wow, vilket kanonpris! Fina var de också, nu måste jag fundera snabbt... :-).

Jag kommer inte håg om jag har skrivit det, men roligt att du vill vara med i utlottningen! :-)

Ha en riktigt fin helg!

Många kramar
Bitte

Betongglädje sa...

Tycker dom var jättefina, men jag gillar ju turkos oxå!
Tack för att du skickar så snabbt, pengar är insatta på ditt konto!
Stor kram! Camilla

Anonym sa...

Fina : ) kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Tack söta du för den fina vinsten.Bara så sööööt.Vad fina smycken du gör.Du är ju bara så duktig ....Ha en mysig kväll rara du Kram Rita ♥

Hannis sa...

Klart du ska göra det på bloggen=))
Dom är så fina dina smycken!

Hoppas att du får en härlig lördag/
Kram Hannis

katha´s kortmakeri sa...

Hej vännen!
Du gör så fina smycken och även om det är långt till sommaren kan ju dessa locka fram känslan.

Kul att du vill vara med i min utlottning.
Lycka till!

Kram Katha

Älskade pion sa...

Säger som jag brukar......duktig du är vännen,skit fina.Kram Ulrika

Fröken Luisa sa...

Hej & tack för din kommentar, samt bra tips att använda antikvax, ska börja göra det!

Superfina smycken!

Kram
Fröken Luisa

Skogslyckan sa...

Oj så fina, skall genast skicka dig ett mail, och hoppas det finns ett kvar till lilla mig. Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

Anonym sa...

Hej, hej!

Jag köper gärna om du har kvar.

Kram

Rosemary@villabarnes sa...

Beautiful colors. Have a great weekend.

Lisa sa...

Hej hjärtat.. Tack för tassen. Kanonfina smycken men har alldeles för många redan. Har snöat in på vitt och silver och svart. Helt hopplöst fall. Önskar dig en underbar vecka,,,

Kram Lisa

Gunillasljusglimtar sa...

Hej jättefina smycken! Nu får du ha en goer vecka vännen Kram Gunilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu är det ju inte fredag längre då... för det är ju måndag igen. Helgerna går väldans fort, och nu är det inte långt till vi ses.
Kram
Marie

barbrok sa...

Sådär nu är pengarna insatta på ditt konto. Ser fram emot de fina sakerna!
Kram Barbro

katha´s kortmakeri sa...

Tack! Nu kan jag pryda mig i det fina smycket!!
Å du har en slant extra på kontot:)

Kram
Katha

Anki sa...

Tack själv vännen för den supersnabba leveransen...jättefina!
Å så fina smycken!

Ha en finfin dag sweetie!
Kram!