torsdag 5 maj 2011

Till mors dag eller kanske till en student.....

Hej Vänner,

Hoppas ni har det bra där ute. Jag har precis kommit hem från en liten resa :O) (jobbet alltså...) så det är inte så spännande...

Nu är det snart mors dag och studentfesterna har redan börjat.....

Ett nytt budskapshalsband kom till härom kvällen.....

Ett kort halsband med ett vackert hjärta och fyrkantiga "strassbitar".......

Finns i denna ljuvliga rosa färg eller med vita pärlor....




Och med budskapen "Följ ditt hjärta" eller "Lev för att älska, älska för att leva". Man kan naturligtvis få dem i andra färger men jag har valt att göra dem i vitt och rosa....


Har även i år gjort ett mammasmycke men det får ni se en annan dag......


Nu ska jag röja i fönstren....fönsterputserskan :O) kommer imorgon och det är värt varenda krona att slippa det för jag är usel på att putsa fönster....


Tack alla för att ni tittar in till mig trots min frånvaro hos er just nu och jättekul att det redan är så många som deltar i min utlottning


Sköt om er


Kram Agneta

15 kommentarer:

Roses & Angels sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad fint!! Du kan du! Så himla nice. Vad tar du för dessa? skulle ju passa mitt Armband i vitt liksom. Mamma smycke? det måste vi snart få se. Mamma använder ju inte smycken men jag har ju barn hihi som kanske kan tänka på mig då på mors dag. KRAM

Roses & Angels sa...

Tack. Visst ser tårtan verklig ut Gissa om vi vart sugna på att smaka hihi. Varma mackor är mumma. KRAM

Unknown sa...

Vilket underbart halsband. Du är såå duktig att få till det där lilla extra.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Änglarna finns sa...

Sååå otroligt vackra smycken!!!Hade kunna tänkt mej ett sådant halsband!! Jättefint!! Vad har du för priser på dessa halsband?
Ha en fortsatt skön kväll! Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Sååå fint!! Du är så duktig, vill ha:)

Kram Susanne

Jenny sa...

Vilket ljuvligt halsband!! Ser fram emot att få se "mammasmycket" oxå:)

Ha det gott Vännen!

Kraam Jenny

Torpliv sa...

Du gör så fantastiskt fina smycken! Nyfiken på "mammasmycket", jag också.. =) Kram Petra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så jättevackert, ljusrosa pärlor är ursnyggt när man blir lite brun. Tror aldrig min mamma använt smycken, hon bor ju ute i Värmlands-buschen...fniss. Och jag använder mest armband, och då är det det jag köpte av dig. Men makens mamma hon är helt smycke-tokig.
Ha en härlig helg
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Vilket vackert halsband! Vad duktig du är!

Fotograf Victoria sa...

Jättevackert halsband!

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Åh, så vackert. Och vilken bra text!

Önskar dig en underbar helg!

Anonym sa...

Så underbara och vackra!

Då jag deltar i din tävling, vill jag va snäll och tala om att i min 'privata' blogg kan man nu vinna bloggsvar. såg att du inte har det!

Så var gärna med och tävla hos mig:

http://lindalovelie.blogg.se

Livet på Berget sa...

Åh milda himmel så vackert! Du är så himla duktig!
Det finns ett Alvik i Luleå också så det är inte i Stockholm :). Ingen båttur i helgen :(, vi har kapellet på renovering och det blir inte klart förrens nästa helg om vi har tur.
Ha en fin helg!
Kram
/Sara

Viola sa...

Väldans fint....) du är kreativ du...:) här är det soffan som gäller, har varit en intesiv dag i butiken, tänk vad lite sol kan göra..skillnad mot i onsdags när det snöade, hoppas du har en skön kväll, pussen

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad du är duktig. Min dotter tar snart studenten. Hur gör jag för att få beställa ett smycke av dig och vad kostar de?

Ha det bra!