tisdag 11 maj 2010

Ni kanske vill se....

Hej vänner,

Hoppas ni mår bra allihop. Jag mår jättebra. Solen skiner och långhelg i sikte. Vi jobbar halvdag imorgon...


Tänkte att ni kanske vill se lite av det jag shoppade på min tur i lördags. Det blev både lite kläder, skor och inredning. En heldag med god lunch, besök hos gulliga Maria i Lissboden ( kan rekommendera ett besök där) och en avslutande snabbrunda i ett shoppingcentrum





Den här tunikan är perfekt till ett par smala jeans och med en vit kofta över. I sommar kan man ha den som den är...


Oftast går jag på stadens gator som en vanlig person :O) men ibland leker jag "business woman" och det var dags att fräscha upp "affärsskorna" så det blev ett par snygga svarta med klack.




De är ursnygga till tunikan och de smala jeansen :O)





Lite inredning blev det också


Fina dekorationer till gamla krukor....


Så lite som gör det lilla extra....


Ha en fin kväll vänner. Själv ska jag ha en kväll hemma alldeles för mig själv. Ja pysselsakerna ska göra mig sällskap förstås..
.
Ska visa vad jag köpte hos Maria en annan dag...lovar....

KRAM

24 kommentarer:

Signe 1 sa...

Oj vad mycket snyggt du har shoppat, tunikan var supersöt!!:-) Alltid skoj att göra av med pengar, fniss...

Ha en fin kväll raring!

Kramkram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint Tunikan var supersöt.Skoj med shoppig.Var du inne i någon av affärerna jag skrev om?Önskar dej en skön kväll vännen Kramar Rita ♥

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina saker du köpt.Klänning var väldigt fin
Själv har jag också bara en halvdag kvar till långledigt,visst är det härligt
hoppas vädret inte blir så dåligt som dom har sagt
Ha en jätteskön helg

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad mycket snyggt du shoppat! (ser fram emot att få se vad du fick med dig hem från Maria oxå:))

Ha det bra!

Kraam Jenny

Photo by Maria sa...

Så fina kläder/skor du hittat.. Skorna ser ursköna ut..

Kram Mia

Livet på Berget sa...

Gud så söt tunika och skorna gillar jag verkligen! Det är så roligt med kläder jag skulle kunna handla kläder varje dag, jag blir aldrig less.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Moster och jag sa...

Fina saker du shoppat, tunikan är jätte fin.
Skorna är fina också men inget för mig. Jag är ganska lång och har alltid haft låga skor. Skulle säkert bryta benen av mig om jag hade så höga klackar:))
Men det är alltid trevligt då shoppingen är lyckad.
Ha en trevlig kväll! Kram Maj-Gun

Stina sa...

Tjusigt!:-) Kram Stina

Vita små hjärtan sa...

Härligt med en riktig shoppardag! Fina saker du köpt dig!!!
Ha en bra dag!
Kram Agnetha

alegni sa...

vilka fina inköp, agneta! den där tunikan är faktiskt riktigt, riktigt fin. det lyser sommar om den!
kram
ingela

Älskade pion sa...

Vad mycket fint du har shoppat.Ha en riktigt skön dag vännen. Kram Ulrika

Helen sa...

Hej!
Grattis till dina fina inköp av olika slag.
Kram/Helen

Fröken Fräken sa...

Här började dagen inte så bra, men nu börjar det vända, och pyssellustan börja vakna till liv! Och så fyra dagar ledigt, då kan man inte gå och deppa.
En härlig tunika, finns det något bättre plagg?!

Lissboden sa...

Hej Agneta!
Tack för dina vänliga ord!
Vad snygg du kommer att bli i sommar i den fina tunikan. De kan man aldrig få för många av.
Dina hjärtan blev också fina på krukorna.
Jag ser med spänning fram emot att få lite smycken från dig.
Ha en fin helg!
Kram från Maria

Huset vid ån sa...

Vad mycket fint du har köpt, skorna såg väldigt sköna ut! Önskar dig en trevlig o Skön helg! Kram Therese

Mor og datter sa...

Hei Agneta!!
Tusen takk, ja jeg prøver for harde livet med å gå ned. Litt slitsomt er det!! Men jeg SKAL klare det!! ;) Håper i hvertfall!
Ha en fin kveld! klem klem

annika sa...

Tunikan är jättesnygg! Förstår att den passar bra till jeans. Sakorna är snygga men svåra för fötterna.
Ha en skön ledighet!
kram annika

Viola sa...

Nog har du bedrivit en härlig shopping...:0) hoppas nu på en skön helg och fint väder det lär vi nog gå leta efter, ska ha öppet 4 dagar på rad i butiken, kramen

Sussi sa...

Härligt med shopping o vilka Snygga skor du hittade

Elsa och Helena sa...

Kikar in för att önska trevlig helg! Jättefin tunika och skorna är snygga! Ser dessutom bekväma ut:)

KRAM
Helena

Ellinor sa...

Så fina saker du köpt!
Klänningen var verkligen sommarfräsch och skorna alltid lika användbara.
Kram

Timeout sa...

Snygga skor!

Smultronlycka sa...

Hej på dig vännen!

Hoppas allt är bra med dig!
En sån sommar fin tunika!
Skorna var snygga och de ser inte så vingliga ut heller :)
Så kul att shoppa lite!
Jag måste ge mig ut och leta rätt på en klänning.
Vi är bjudna på dop i juni!
Måste hitta en som magen får plats i :)

Ta hand om dig och ha en toppenhelg!
Kramar Anna