fredag 2 april 2010

Det är mycket nu....

Hej vänner,

Hoppas ni mår bra allihop. Jag mår bara bra men har lite mycket för mig just nu så bloggen har tyvärr blivit lite eftersatt. Det jag gör är smycken. My Home säljer jättebra av mina smycken och det är ju väldigt positivt och ger mig mycket positiv energi. Det negativa är att jag inte hinner så mycket annat som också ger mig positiv energi. Som att besöka er andra tex...hoppas ni har överseende med det.

Tack alla rara för gulliga kommentarer om min rygg. Den och nacken mår bättre nu. "Tants" kotor har nog lagt sig tillrätta igen....

Långfredag idag och underbart väder ute. Har gjort några söta ägg....

Ha nu en fin och mysig fredag.
GLAD PÅSK
Kram Agneta











15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan vännen!Har saknat dej här och dina gulliga kommentarer.Vad skoj att det går bra med din smyckeförsäljning.Vilka underbart fina ägg du har gjort.Du ärju så himla duktig och kreativ.Önskar dej en fin och skön långfredag gulliga du.Påskkramar Rita ♥

Fröken Fräken sa...

Kul att det går så bra med smyckeförsäljningen! Ibland måste man ju prioritera vad man ska lägga sin tid å, man kan inte hinna med allt! Och så måste du ju även få njuta i påsk!

Moster och jag sa...

Vilka härliga ägg du gjort! Själv lämnar pysslandet bort för jag hinner inte, tyvärr!!

Trevligt då det går bra med din smyckeförsäljning och då skall du verkligen sätta energi på att göra dem.
Önskar dig en Skön och Glad Påsk.
Kram Maj-Gun

Tina sa...

Hej vännen.
Klart jag har överseende.Vet hur det är när man inte riktigt hinner med. jag finns kvar här =)
Önskar dig en underbar Påsk & stort GRATTIS till den stora efterfrågan på dina underbara smycken!!!
Varm kram Tina

Photo by Maria sa...

Vilka söta ägg och vad kul att dina smycken säljer så bra...

Ha nu en härlig påskhelg..

Kram Mia

Norregård sa...

Hej!!!
Vad kul att det går så bra för dina smycken!!!

Glaaaaaaaaaaad Påsk!!
Kram Kram Malin

Signe 1 sa...

GLAD PÅSK til dig och din familj!! Hoppas helgen blir härlig med allt som du önskar! Stor kram Sofia♥

Anki sa...

Tittar bara in för att önska dig en mysig påsk gumman!
Underbara ägg!

Kramis sweetie!

Helen sa...

Hej!
Underbara påskägg.
Påskkramar/helen

Cc sa...

Så fina påskägg. Hoppas du får tid för annat. Glad påsk och kram

Elsa och Helena sa...

Jätterara Påskägg! Och grattis till att dina fina smycken säljer så bra! GLAD PÅSK.
Kramen

Karin - Mina Rum sa...

Roligt att det går så bra med dina smycken. Det unnar vi verkligen dig, så det klart att vi har överseende.
Ha en fortsatt fin påsk. Kram!

Mot nya äventyr ! sa...

Grattis till att det går så bra med din smyckesförsäljning !!
Jättevackra ägg !
Ha en fortsatt trevlig helg !
Kram , Helen :0)

Lycka är ~ Onnea on sa...

Jättefina ägg du gjort.
vad roligt att dina smycken säljer, grattis!!
Glad Påsk!!
~Marita~

Ellinor sa...

Min svärmor gjorde sådana fina ägg till oss nu i påsk:
http://ellinorsworld.blogspot.com/2010/03/paskagg.html

De kommer jag nog låta stå framme året om.

Kram